Agnieszka Szefer-Trela

Wiedza jest podzielna

Specjalistka w tematyce nowoczesnych metod przekazywania wiedzy oraz technologiach informacyjno-komunikacyjnych (TIK) i programowaniu w edukacji. Pasjonatka nowinek cyfrowych, tabletów, rozszerzonej rzeczywistości i grywalizacji w szkole. Wdraża narzędzia i metody, dzięki którym uczenie się jest szybsze, bardziej atrakcyjne i efektywne. Dydaktyk medialny, projektantka szkoleń i scenarzystka kursów e-learning, filmów szkoleniowych oraz pigułek wiedzy, przedsiębiorca. Jest autorką projektów szkoleniowych dla nauczycieli, przyszłych i obecnych trenerów, chcących wykorzystać aktywne metody dydaktyki cyfrowej i nowoczesne narzędzia TIK. Od trzech lat związana z programem Start do Kariery.

Andrzej Kozdęba

Brave New Sp. z o.o.

Współwłaściciel agencji Brave New specjalizującej się w projektowaniu stron internetowych i budowaniu marek. Autor bloga Ja mówię TO i książki
Wystąpienia Publiczne dla nieśmiałych. Na co dzień spaja marketing
prezentując firmy w internecie i na żywo. Projektuje strony www,
realizuje projekty, prowadzi szkolenia i przygotowuje prezentacje dbając o prawidłową
komunikację marek jego Klientów. Ciągle w ruchu, rocznie pokonuje
minimum 20 000 km. Przedsiębiorca, zdobywca Korony
Maratonów Polskich, aktywista, fan Instagrama, kawy i kuchni
azjatyckiej.

Marcin Buczyński

Project Manager

Z wykształcenia lingwista ze specjalizacją translatoryczno-biznesową, któremu nieobce są aspekty języka perswazji i reklamy czy komunikacji interkulturowej w biznesie. Obecnie Project Manager w firmie szkoleniowo-consultingowej Spring Storm Consulting. Doświadczenie zdobywał działając w Europejskim Forum Studentów AEGEE-Poznań, gdzie szkolił studentów w ramach Local Training Course, czyli cyklicznych warsztatów z zarządzania projektem i zespołem, marketingu, autoprezentacji itp. Pasjonat kreatywnych rozwiązań i nauki poprzez gry symulujące rzeczywiste sytuacje w grupie projektowej. Autor książki Fałszywa Trójca, miłośnik Władcy Pierścieni i języków obcych.

Strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close